Livrare si Returnare

Livrare si Returnare

Vânzătorul acceptă returnarea produselor achiziționate din magazinele sale de pe teritoriul României, aflate în aceiași stare în care au fost cumpărate. Produsele pot fi returnate (dacă acestea nu sunt personalizate) într-un înterval de 30 zile calendaristice de la data achiziției. Nu se va efectua nici un retur și nici o sumă nu va fi restituită dacă produsul nu este în aceiași stare în care a fost livrat, dacă prezintă modificări fizice.

Potrivit Ordonantei 34/2014, art.16, litera c), produsele personalizate realizate la comanda, respectiv lucrate pe masura dupa specificatiile clientului, NU se returneaza.

De aceea este foarte important sa ne lasi cu atentie marimea si masurile piciorului  atunci cand plasezi comanda.

Conditiile pentru returnarea unui produs:

1. Va rugam sa returnati produsul fara urme de purtare. Va rugam sa probati produsul pe o suprafata curata. In cazul in care prezinta urme de folosire ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

2. Cutia produsului trebuie impachetata intr-o folie/punga/hartie astfel incat sa nu fie deteriorata pe timpul transportului. Impachetarea coletului se va face de catre dvs si nu de catre curier.

3. In cazul in care nu veti impacheta produsul corespunzator sau veti da cu scotch direct pe cutia acestuia ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

4. In cazul in care primim un produs care prezinta urme de purtare ne rezervam dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o suma din valoarea acestuia, suma ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

5. In cazul in care solicitati un schimb de produse si va razganditi sau coletul este refuzat se vor achita taxele de transport de catre client conform OUG 34/2014.

Pasii de urmat pentru returnarea unui produs sunt:

 

1. Trimiteti un email la adresa argentextil@gmail.com pentru a anunta returul. Acest email trebuie sa contina :

 - nume

-  adresa de ridicare a coletului si un numar de contact 

- produsul/produsele pe care doriti sa le returnati

2. Dupa ce primiti raspuns la email-ul trimis ambalati produsele pe care doriti sa le returnati intr-o folie/coala protectoare astfel incat nici produsul nici ambalajul sa nu fie deteriorat pe timpul transportului.

Returul este suportat de client! 

3. In colet o sa puneti o foaie cu motivele returului, datele dumneavoastra, contul IBAN, nr facturii.

4. In maxim 15 zile de la primirea coletului, primiti banii in cont, daca totul este in regula (conform punctelor de  mai sus)

OUG 34/2014 privind protectia consumatotilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, Art. 8 ''In cazul exercitarii dreptului de denuntare unilaterala a contractului de catre consumator in conditiile Art.7, comerciantul are obligatia sa ramburseze sumele platite de consumator fara a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursarii sumelor. Rambursarea sumelor se va face in cel mult 30 de zile de la data denuntarii contractului de care consumator." De obicei returnarea banilor se face in maxim 10 zile lucratoare.   (ATENTIE! doar in cazul achizitionarii produselor de pe stoc)


 

Legea nr. 449/2003, republicata 2008, privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora

Capitolul III - Drepturile consumatorului



Art. 9 
Vanzatorul este raspunzator fata de consumator pentru orice lipsa a conformitatii existenta la momentul cand au fost livrate produsele. 

Art. 10 
In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul sa i se aduca produsele la conformitate, fara plata, prin reparare sau inlocuire, in functie de optiunea consumatorului, conform art. 11, sau sa beneficieze de reducerea corespunzatoare a pretului ori de rezolutiunea contractului privind acele produse, in conditiile art. 13 si 14. 

Art. 11 
(1) In cazul lipsei conformitatii, consumatorul are dreptul de a solicita vanzatorului, ca masura reparatorie, inlocuirea sau repararea produsului in functie de optiunea sa, in fiecare caz fara plata, cu exceptia situatiei in care aceasta solicitare este imposibila sau disproportionata. 
(2) O masura reparatorie va fi considerata ca disproportionata, daca ea impune vanzatorului costuri care sunt nerezonabile in comparatie cu cealalta masura reparatorie, luandu-se in considerare: 
a) valoarea pe care ar fi avut-o produsele daca nu ar fi existat lipsa de conformitate; 
b) importanta lipsei de conformitate; 
c) daca cealalta masura reparatorie ar putea fi realizata fara un inconvenient semnificativ pentru consumator. 
(3) O masura reparatorie va fi considerata ca imposibila daca vanzatorul nu are un produs identic pentru inlocuire. 
(4) Orice reparare sau inlocuire a produselor va fi facuta in cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilita de comun acord intre vanzator si consumator, si fara niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luandu-se in considerare natura produselor si scopul pentru care acesta a solicitat produsele. 

Art. 12 
Termenul fara plata, prevazut la art. 10 si 11, se refera la costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile postale, manopera si materialele. 

Art. 13 
Consumatorul poate solicita o reducere corespunzatoare a pretului sau rezolutiunea contractului in oricare dintre urmatoarele cazuri: 
a) daca nu beneficiaza nici de repararea, nici de inlocuirea produsului; 
b) daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie intr-o perioada de timp rezonabila; 
c) daca vanzatorul nu a luat masura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fara inconveniente semnificative pentru consumator. 

Art. 14 
Consumatorul nu este indreptatit sa solicite rezolutiunea contractului, daca lipsa conformitatii este minora. 

Garanția se acordă pentru o perioadă de  30 de zile de la data vânzării, pentru toate defectele de fabricație. Drepturile consumatorului sunt conforme cu Legea 449/2003 și O.G. 21/1992, iar garanția nu afectează aceste drepturi. Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.G. 130/2000. Acestea se pot returna, în ambalajul original și în aceeași stare în care au fost recepționate, în termen de 10 zile lucratoare de la primire, fară penalitați și fară invocarea vreunui motiv. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului, folosind același serviciu de transport cu care s-a facut expedierea.
               

 

Instructiuni de utilizare si intretinere pentru incaltaminte

Pentru a mări durata de viaţă a încălţămintei, se recomandă,  purtarea alternativă a 2-3 perechi de pantofi. Durata medie a utilizării este de circa 6 luni calendaristice. Pantofii cu suprafeţe din piele trebuie curăţaţi regulat de praf cu ajutorul unei cârpe sau unei perii moi. Lustruiţi pantofii regulat cu luciu de pantofi sau ceară şi o cârpă moale. Pantofii destinati dansatorilor trebuie periati pe talpa cu perie speciala. Valabil pentru toate categoriile de pantofi, nu îi spălaţi în maşina de spălat. Contactul prelungit cu apa poate duce la avarierea încălţămintei, şi la invalidarea garanţiei. Încălţămintea va fi uscată încet, şi nu cu ajutorul surselor de căldură. Vă rugăm folosiţi un încălţător pentru a evita avarierea pantofilor în zona călcâiului. Trebuie să luaţi în considerare faptul că, odată cu timpul şi cu purtarea, toate produsele vor da semne de uzură, iar aceasta nu reprezintă un defect.